Sunday, October 14, 2012

Jaga Kecantikan.....

Okay....isnin lps sye gi kerteh, rabu baru blk....tp rabu tu smpai mlm so sye tdo la umh mak sye, senang nak gi ofis esoknyer....khamis baru sye blk pncak jalil.....kira 4 hari la gak x jmpa Mr. Razak.....pastu bila sye jumpa dia, muka dia mcm b'seri2.....bila sye tanyer "apa rahsianya?".....dia ckp dia aman sye xder.....hahaha.....bengong....pastu sye tanyer2 lg, dia ckp "I guna pencuci muka i tu la....kan ada vitamin C".....hahaha.....sumpah sye gelak guling2.....sapa pompuan skrg ni.....tetb sye jadik mcm lelaki plak....dah la baru blk site, muka pon mcm gelap skit.....so jeles la kan tgk muka Mr. Razak mcm putih jerk.....yg lawaknyer dia leh tau psl vitamin C.....sye pon x pnh kesah psl kandungan pencuci muka sye.....haha....tp kan klo ikutkan Mr. Razak mmg lg m'jaga kecantikan la dr sye.....lg2 lps dia wat scaling, dia mmg jaga gigi dia hari2.....pastu skrg dah kurang hisap rokok coz dia guna rokok yg elektrik tu.....klo tgk dlm bilik air umh sye ni, brg2 Mr. Razak yg banyak....sye nyer pencuci muka jerk....dia mcm2 ada.....sye pon mmg x jaga sgt kecantikan....just guna facial foam clinelle ngan toner....pastu pakai compact powder simplicity....xpon pakai bedak johnson jerk....yg lain2 sye amalkan selawat setiap kali minum air kosong pg2 pastu selawat tiap kali lap muka pastu mkn ulam2.....wat facial kat kedai mmg xder la....serius sye mmg xjaga pon kecantikan.....pastu aritu Mr. Razak ckp muka sye mcm org umur 40....huhu....xleh jadik ni....

1 comment:

kaSih.CinTa.GadiS said...

Hahaha.. Lawak la korg nie!!