Thursday, March 24, 2011

Lalalalala....

Aaaaaaggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh...........huh lega....rasa nak menjerit tp x tau nak jerit kat mana ;) Nite......



(Klo mak call x tanya "bila nak dpt baby?" "bila nak buat baby?" "bila mak nak dpt cucu?"...x bleh ker....ingat baby leh wat dlm masa sehari ker....huhu....dush dush hantuk kepala kat dinding....)

7 comments:

mafuza said...

belum ada rezeki la tu..
Insya'ALLAH ada nanti.. dun worry. :)

haslinda said...

insya Allah ada rezeki tu nnt ;)

LeeN said...

warghh. tensennye... huhu. akak bole imagine

ELLY said...

hehe...tu la lum ada rezeki lg kan...tp mak asyik tanya2 jerk...tiap kali call...tiap kali blk ampang...tension :)

k.lin: suruh shiela jer la kawen leh la dia dpt baby dulu...hehe

AisYah said...

Sabar...ada rezeki tu nanti.

Misz YaTie said...

ye.. itu la perasaannye.. baru kawin sebulan pun org dh sebok tanye.. "dah berisi ke?" hanye mampu tersenyum.. senyum.. x perlu kate ape2.. hehe..

ELLY said...

k.Aishah...InshaAllah ;)

k.yati...lain kali jwb jer belum ada rezeki...mesti org dah tanya dah...dah lama dah pratikkan jwpn ni...hehehe...