Monday, February 16, 2009

Kisah baju kurung ku....


ha smbung balik citer psl gi tailor tu....act bln ni ngan bln depan sye ader beberapa kenduri tau nak gi....tu la wat baju ni....lgpon mmg sye x byk baju kurung....knp??....jgn ko tanyer....

sye tempah 2 pasang, tp 1 jer baru siap....& maybe nak tempah lg sepasang....hehe....
ni sye letak pic baju sye yg dah siap...tgk2, jgn x tgk.....sye tempah rm34 jerk....sgt murah tahap nak nangis.....1st time tempah kat situ....slalu tempah smpai rm80-100 lbh....x larat wooo....mahal sgt....


batik silk terengganu....

hehe....sbnrnyer ader citer disebalik baju ni...nak promote la ni kan....ni batik silk t'ganu tau.....act last year mak sye ader wat bisnes jual kain batik silk terengganu ngan kelantan.....mmg laku la jual kat opis kan....coz mak sye keje kerajaan & opis k'jaan kan kena pakai batik silk sekali seminggu (lupa lak hari aper yg kena pakai, coz aku tgk mak aku pakai hari2)....huhu....tp sejak mak sye tukar opis ni, dia dah x wat dah bisnes ni....so ader beberapa pasang yg x abis jual tu dia bg la sye & shiela....best kan....hehe....act bleh pulang balik kat butik kat t'ganu tu (tpt mak sye amik kain2 ni) tp ko nak ke t'ganu pon dah braper jam kan, baik ko gi jer tempah wat baju ko....hahaha....

so ni la nak tanyer pendapat korg ni....act sye minat tau bisnes ni....ingat nak wat balik bisnes ni....tp mak sye cm dah malas....korg rse klo sye wat, laku x??...ader x org nak beli???.....klo cam mak sye, dia jual kat opis dia so mmg wajib la akan ader org nak beli....tp sye plak plan nak jual online....coz aku mmg la sgt x reti nak pengaruh org beli2 ni.....kain ni dulu mak sye jual rm150-rm350 sepasang (ikut jenis kain)....pastu leh bayar ansur2....korg rse mahal x erk??....klo aku jual korg nak beli ker.....hahaha....k la korg pk la....
aku nak tdo dah....nite2....

1 comment:

haslinda said...

huwaaaa...nak ikut...tp aku ada hal...korg plan lg len kali...dah lama x gelak puas2 ngn korg...asyik tension jer skrg...huhuhuh ;(