Sunday, February 1, 2009

gi KLCC...

Align CenterSempat amik pic kat clinique Isetan...pastu kena halau ngan
cina tu coz dia x bg amik pic kat situ...hahaha

Smlm gi KLCC ngan abah, mak & Shiela....sajer jalan2....& beli brg skit...pastu cm dah xder idea nak wat aper, nak tgk wayang, mak x nak lak so gi la Jalan TAR coz shiela nak gi pasar mlm tgk tudung...yer ar skrg kan glamer tudung ekin tu...dia nak la gak try...hehe...sye t'ingin gak pakai...tp x susuai arr...bila sye pakai, muka sye jadik cm mak sye...hahaha...lgpon sye ske ejek2 mak sye klo pakai tudung cmtu... "mak...org tu pakai tudung cam mak...org tu pon...tu org tu pon...tu lagi...tu org tu kwn mak ker pakai tudung cm mak..." hahaha....jahat x sye...yer la ramai sgt dah pakai skrg...trend tu tgh in skrg ni...tp mmg murah tau kat Jln TAR...shiela pon beli satu smlm...RM15 jerk...


Tudung baru shiela...hehe...sesuai kan...

No comments: